So Yesterday

Igår var en väldigt lyckad kväll. Först hade jag tänkt skita i allt för att jag inte kände mig helt okej men sedan tog jag mig i kragen och följde med Sara och hennes Umeå-vänner in till stockholm för grönalund och därefter till Galways(enligt mig en grymt bra pub) på kungsgatan. Sara har så jäkla sköna vänner. Alltså de är som sara, roliga, snälla och fantastiskt sköna att hänga med. Först var vi hemma hos Sara där det bjöds på jelloshots och kaffedrinkar, dvs Beilys med kaffe toppad med vispgrädde, mums, sedan drog vi till tåget och grönan där jag hann åka en gång i berg- och dalbanan innan de andra ville dra vidare till Puben så man hann sitta där ett tag tills sista tåget gick tillbaka till Nynäs. Det är de tråkigaste med att bo så långt ifrån allt roligt, att behöva passa sista tåget som går "så tidigt" tjugo över ett.. Man hinner inte riktigt med allt man vill och har man kul så får man vänta till morgontåget som går way too late! Igår ahde ag ingen lust att åka hem med det, inte någon anann heller för den delen, så vi fick helt enkelt ta sista tåget för natten men det var helt okej! jag hade grymt trevligt hela tiden! =D Tack för en lyckad kväll!


Nu återstår vad jag ska göra ikväll.. Eftersom jag såklart inte känner mig på topp idag heller men ändå vill dra ut med tjejerna som jag inte oftast brukar hänga med, så sitter jag ju lite knepigt till. Det är fifty-fifty vad jag ska göra  vilket naturligtvis inte är lätt. Den första halvan vill såklart gå ut och umgås med nya folket och ha en kul kväll på båten Freja(utestället i nynäs nu på sommaren) men den andra halvan säger att om jag går ut ikväll igen så kasnke möjligheten att inte kunna jobba på måndag är så säker och det vill förstöra inte bara för mig utan för hon som jag ska jobba med och då sen min chef som har semester och hoppas på mig och hans dotter. Jag känner att jag kanske ska ta en lugn kväll ikväll i alla fall. Ta det säkra före det osäkra. Jag har faktiskt planer med tjejerna nästa helg iaf!

We'll se we'll se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0