Sommaren med Göran

Igår bestämde jag, min bror och pappa oss för att hitta på något. Det var en hel del spontanitet som resulterade med middag på en restaurang nere i hamnen och sedan bio i centrum. Som ni alla säkert redan räknat ut såg vi på "Sommaren med Göran" som var helt okej, det var ingen "ligga på golvet dubbelvikt av skratt"- humor men den gav ett eller två skratt emellanåt. Pappa skrattade som en tok kan jag säga er så bara för att det inte föll mig riktigt i smak så var den helt klart värd att se. =)
Under bion så hände en oväntad sak. Helt plötsligt stängs filmen av och ljuset tänds och två ambulanskillar kommer in i salongen där de stannar två rader över oss. En liten kille på ca 13 år hade, hur konstigt det än låter, vridit sin knäskål ur led så han var tvungen att åka ambulans till sjukhuset men först försöka förflyttas från biostolen till ambulansen utanför och innan han flyttades fick han ett x antal sprutor med smärtstillande och det var nog rätt nödvändogt så som han ylade när de skulle lyfta honom till båren. Stackaren, men nu är frågan: Hur sjutton lyckas man på en bio i en stol vrida knäskålen ur led?? det är ju inte så att man gör något extremt när man kollar på film. Han måste ha fastnat mellan stolarna och sedan råkat vrida om lite för mycket, vad vet jag. Mystiskt är det iaf! och smått skrattretande, hihi.


Nej nu ska jag hjälpa bror med maten och sedan gå ner och joina tjejerna som badar. puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0