better stay on top or life will kick you in the ass

Morsning korsning, allt bra med er? Jag är mätt och belåten efter att ha ätit filé mignon på Restaurangbåten Freja i hamnen med mami tidigare i kväll. Hon tyckte det var en bra idé och eftersom jag ändå var uppe på Centrum så lät det nära och bra, höhö. Fick skjuts ner av Aydan och tro det eller ej men fick faktiskt åka snålskjuts på mammas pakethållare, haha. Jag kan nästan lova till hundra procent att detta var första gången ever (om man bortser från bebis- småbarns åren) som jag fick åka pakethållare bakom mamma. Det gick utomordentligt bra och stabilt var det till 75%!

Just nu sitter jag och smuttar på mitt Vanilj&Jordgubbs teé som jag införskaffade mig idag, Jag är ett fan av jordgubbar och vanilj är inte heller fel det, har hört att vanilj ska vara bra för onda halsar oxå. Känner mig lite seg och trött så det blir nog slafen snart tror jag. får fixa och trixa mig imorrn innan jag drar iväg på födelsedags/hejdåfest hos Michelle och därefter ska jag möta upp brudarna i stan för en utekväll på någon bra club. Ambassadur snackar dem om men ja, den som lever får se. Om det är någon som vet något bättre hak så, please Do Tell! =)


Over & Out. J

Kommentarer
Postat av: Anton

Hej Jenny!

Du är väl intresserad av Photohshop? Jag har nämligen börjat skriva lite guider på min sida, du kan ju ta en titt om du har tid! :)

2009-08-11 @ 11:57:22
URL: http://www.antonniklasson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0