Bara jag klockan tre på natten..

Jag visar inte alltid mina känslor så lätt, men ibland (oftast när jag börjar nyktra till) blir jag jäkligt känlsosam och ska lyssna på massor av sorgsna låtar och tänker så hjärnan bränns vid. Det är inte alltid lätt att vara jag.

Just nu sitter jag och lyssnar på Titanic. Celine Dions låt my heart will go on och får en och annan tår i ögonen. Buhu..


Nu ska jag dricka upp mitt teh och sova. Har iaf haft tur med vädret och ätit god mat med familjen på båten Freja i Nynäshamn. Supermysigt var det och kvällen avslutades med att mor och far drog hem och Viktor, Oscar och Matilda hoppade in i deras ställe. Super nice!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0