& en vecka senare...

Ja, jag vet! dålig uppdatering härifrån. Kan inte hjälpas när jag faktiskt har ett liv utanför bloggen(beror även på skrivtorka och internetfel) men nu tänkte jag visa att jag fortfarande lever och frodas.

Vart ska man börja? Jag jobbar och står i om dagarna, och har gjort det de senaste två veckorna som sagt i tidigare inlägg, vilket går väldigt bra förutom incidenten med bilen idag då. "Jegen" (bilen alltså) ville inte starta imorse när jag skulle åka till jobbet för hans batteri hade blivit sur och urladdat så det var bara att ringa far som snäll som han är fick komma över och ta en titt, men såklart hade bror bilen och han var naturligtvis inte hemma så det fick bli till grannen att gå och fråga om hjälp åtta på morgonen(!). Självklart har vi så underbara grannar som alltid är glada och hjälpsamma så snart hade grannen och "jegen" fått på sig startkablarna som skulle ladda upp batteriet och särefter var det bara att tacka och köra! Tacksam som jag var köpte jag en blomma efter jobbet till grannarna för det var dem värda!


Nu är det början på ännu en skön helg utan jobb, wohoo! imorrn blir det Herrö och alla käraste! Nu blir det film med mami. Vi såg även en hyrfilm igår som hette "ghost" med Patrik Swayze och Demi Moore, riktigt bra gjord även fast den är från 1990, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0