?!"#(¤ TELIA!

Mitt Internet laggar och att jag kom in på bloggen nu var bara ren tur. Internet har laggat som sjutton på sistonde och inte har det blivit någon förbättring. Kanske dags att ringa Telias supporter och klaga lite? Problemet med att ringa är när de ställer massa svåra frågor. Jag som verkligen inte föddes till datasnille. Visst har jag lärt mig mycket under dessa år man använt dator men min dataanvändarkapacitet sträcker sig inte längre än att jag vet vad internet är, hur man använder det, vad MSN är och hur man använder det, att lägga in bilder och få hem musik att lyssna på och ja det är väl det enda jag gör på datorn när jag inte skriver i word dårå(vilket händer yttterst sällan). Som ni förstår ska det bli väldigt intressant att ringa och fråga vad som är fel för om inte jag ringer så lär det inte bli av och om det inte blir av så lär jag få damp i höst(om ingen förändring sker vill säga)!

Värdelöst att sitta här och försöka få något att fungera så, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0