Ibland undrar jag...

1. Hur klarar jag att bo kvar hemma?
2. Hur jag lyckades få bättre betyg på högskoleprovet än brorsan? helt otroligt!
3. Varför jag inte redan bokat språkresan som jag så jäkligt behöver nu, nu, nu!
4. Om jag någonsin kommer hitta allt det jag söker.
5. Om vädret kan bli sämre än vad det är.
6. Varför mina ben är så jäkla fiskfjällstorra även fast jag smörjer in dem konstant!
7. Hur det kommer sig att den nya COMHEM reklamen är så skön.
8. Vad jag kommer få i julklapp... hehe



Min dag har gått från topp till flopp... Nu är det iallefall på bättringsvägen.. Den goda nyheten är att jag har min älskade bror :) ♥

 

   

 


... Och ni har väl inte missat?


Kommentarer
Postat av: frida

Har du dött eller? :P

2010-01-18 @ 21:01:30
URL: http://bananfjong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0