It doesn't mean anything now that you're gone..

Halloj Bloggen!

Tänk att jag sitter här och filurar fast klockan bara om några minuter slår till 13.00? wierd.. Fast nej inte direkt för jag har nämligen fått sluta jobbet lite tidigare då det inte var så många ställen chefen kunde sätta ut mig på att städa på. Skönt om jag får säga det själv för nu (eller snart) tänkte jag nämligen ta tåget till stockholm och strosa runt lite. Kan tänkas att det blir lite shopping till mig och julklappar till alla mina nära och kära. Hoppas mest på det andra för det är viktigaste prioriteringen känns det som.


Naaj tänkte bara slänga in den här superfina låten också. Bara för att!




...Back to the coffeee...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0