Pain in my... Mouth!

Buhuu! Ja först måste jag få släppa ut lite pina som jag just nu går och bär på. Jag kan varken tänka klart eller tänka alls på någonting annat än denna värk som är och nu tycker ni förstås att detta är skitirriterande när jag aldrig kommer till saken men det är ju för att jag har så ont!!
Okej håll i er nu, men jag börjar bli vis! så otroligt vis! ... Skämt åsido... Jag har konstaterat att min första visdomstand börjar växa fram på höger sida nere och det märkte jag när det plötsligt började bli ömt och grejer när jag var ute och red för någon timme sedan. Nu gör det Hemskt ont! GAH!

Är det någon som har något förslag alls(!) hur man kan lindra värken? Hur länge håller värken i sig? Kommer jag överleva?? Jäkligt tacksam för svar!


Okej.. Nu vet ni det. Kanske ska byta samtalsämne nu kanske..

Var som sagt ute och red i detta tråkiga höstväder. Hanna fick äran att rida med mig på Dante som är en unghäst och den sortens unghäst som tycker det är jätte läskigt med vattenpölar.  Vi som red till ett ställe där 90 procent av vägen/stigen var täckta med såklart vattenpölar, det är ju svårt att inte hitta en pöl när det regnar och regnar, så Lillgrabben fick sin psykträning för dagen kan man lugnt säga. Inatt kommer han sova gott.

Annars har jag inte så mycket mer att lägga till förutom att det är söndag och lite söndagsångest har man ju allt. Nu blir det lite kaffe innan man ska duscha för nej det har jag ju inte gjort än, hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0