5 dagar kvar tills bye bye Sweden! Hello Hongkong & Australia!

Just idag, just nu gillar jag INTE internet, datorer eller annat tekniskt skit som inte vill fungera korrekt!!
Annars då? tackar som frågar!
Igår var en sjuhelsikes kväll må jag säga. Vad var det för en fest? var det en vanlig fest? Nej, det var ingen vanlig fest för det var ju en DG fest, HURRA HURRA HURRA! (tänk er melodin i födelsedagssången så hänger ni med).
Jag kom inte i säng förrän 5 imorse och då var man allt bra död alltså. Cred till vår kära Ångan som kom förbi i sista sekund även fast hans pappa firade 50 år! Full som en kastrull var han också( vilket resterande efterfestare var! haha!!)
Nu: dags för te och att fortsätta provpacka ryggan för imorgon blir det stockholm och kusinerna och sedan på tisdag hem för att få hjälp med att skaffa norton av den bäste mannen just nu. Mehran är en pärla!




G'night!♥

Obs! DG-bilder kommer så fort Camilla aka kvinnan aka bruden laddar upp dem till mig!



[Påminnelse till mig själv: Ringa angående min satans mobilhelvete imorgon!!!!!!!! :) ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0