DG'S årliga sommarfest.

Hello Sunshines!
Solen har tittat fram och min rätt nya vän Camilla har kommit tillbaka till Nynäs för att vara med på Destination Gotlands årliga sommarfest för alla sommarjobbare, nya som gamla,och i år är det "bröllopstema" på schemat(jag tänker inte avslöja vad jag ska klä ut mig till). Jag och Camilla lärde känna varandra under tiden då vi skolade in oss för jobbet här på "DG" och klickade direkt! Nu har hon som sagt kommit hem från Linköping där hon bor och pluggar. Det är rätt sjukt hur vi aldrig sett eller träffats förut och vi är ändå så gott som grannar! Världen är rätt bra stor i alla fall, höhö...
Har så mycket jag egentligen borde göra nu istället för att sitta här och skriva men det är ju så nödvändigt och skönt att få skriva av sig lite. Har man väl fått tillbaka känslan så är det väl lika bra att skriva av sig?
Nej dags att duscha, packa ihop smink och allt för att sedan bege mig upp till C för att börja förvandlingen.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0