UPDATE!

Nu har det gått så lång tid sen senast jag skrev något i den här bloggen, så vore det ett landskap hade det säkert hunnit växa upp mossa och ksnske ett träd från ett frö här oxå!
Satt här med min vän Louise och läste igenom lite av de gamla blogginläggen från bloggens start (som var våren 2007). Coolt ju!
Har så mycket att berätta och kände för att det var dags att försöka ta upp den här bloggen igen! Börjar med att förnya utseendet lite med denna fina design.

Detta har hänt sedan jag slutade blogga(vilket var i november 2009):

• Slutade jobba på Städ & allservice där jag jobbat sen sommaren 2009.
• Börjat jobba på städ & allservice igen då de ville ha mig tillbaka! (sjukt bra för självförtroendet!) Började igen i februari.
• Varit i Uppsala och festat med Louise och hennes uppsala vän Sandra som nu även jag lärt känna bättre.
• Planerat och bokat "Work and travel -resa" till Australien, med 4 dagars mellanlandning i Hongkong först, med Louise och Sandra. Vi åker om exakt en vecka dvs den 3 september! resfebern har satt in  idag!
• Pappa har skaffat fästmö vilket är min föredetta bästa väns mamma. Vad är oddsen alltså? :)
• Har åkt till Thailand, phuket med pappa och den lilla familjen. Fast utan min älskade bror då han var tvungen att jobba.
• Bror min har flyttat ut från mamma och bor nu i en etta med flickvän, katt och bil. Stort steg!
• Fått sommarjobb på Destination Gotland där jag jobbat hela sommaren (BÄSTA sommarjobbet ever!!!!♥♥♥♥)


Jaaaa! Nu har ni fått lite mer info om vad som sker i nuet. Nu ska jag hem (sitter i mickes lya på backlura och använder lollos data, höhö) och duscha för att sedan äta middag på thai takeaway med Aydan och Angelica :D

Skriver mer ikväll/imorrn kanske???

F.V Louise, mitten, Sandra och stjärnan själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0