"You are not yourself when you're hungry."

Sholahopp!
Har haft en rätt fullspäckad vecka med allt från att åka och träffa kusinerna i Danderyd, till att försöka komma igång med packningen som jag nu nästan är klar med. Behöver bara finslipa lite på detaljerna och se till så att ryggscken inte är för tung. Frågan är även om jag ska ta med mig en massa linnen som jag sedan slänger, eller om jag bara tar med mig ett fåtal linnen som jag gillar och vill ha kvar på resan?
Ska jag även ta med mig ett par jeans och en fleece eller räcker det med två vanliga långärmade tröjor och en vind-och regn jacka istället?(då måste jag nog köpa mig en sådan jacka).
Kom igen nu och ge mig lite bra tips!!


Idag var jag till Mormor en sväng och åt lite lunch. Självklart blev det några rundor kortspel också! Min mormor är världens sötaste och gav mig både en lyckospark och en bamsekram innan jag traskade vidare. Mot pappas jobb blev färden för att låna bilen till att hämta alla mina ridsaker då jag inte längre behöver skåpet. Switch (min älsklings häst) var i hagen och det regnade så hon fick inget hejdå, vilket inte gjorde något då jag redan sagt det förut.
Dags att knoppa nu. Imorrn kommer jag garanterat ha panik över att jag är så seg på att packa och fixa med allt som ska fixas och det blir inte bättre när jag inser att morgondagen är dagen före DAGEN(!!) gulp säger jag bara..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0